2013. november 29., péntek

Egy kis bevezető:


Kik az élénk gyerekek?

Ők átlagos gyerekek, akik intenzívebbek, körültekintőbbek, érzékenyebbek, és kitartóbbak, sokkal nehezebben bírják a változásokat mint más gyerekek.

Az ausztráliai Brisbaneből egy történet, hogy értsétek kik is ők: „A kasszánál álltam sorban az közértben, sziszegtem a fogaim között, hogy a lányom 'Fejezze be!' 'Tedd le!' 'Maradj nyugton’ 'Szállj le a szalagról’ amíg ő csak dúdolgatott és nézegetett körbe, szökdécselve, bárkivel elbeszélgetve, boldogan mint egy pacsirta. Nem tudta mi történik körülötte. Vörös fejjel álltam, miközben a körülöttem lévők rosszalló pillantásokat vetettek ránk, éreztem. És akkor a sorban előttünk álló kedves hölgy odafordult a lányomhoz. "Te egy igazán élénk lányka vagy, ugye?". A lányom sugárzott. Nagyon hálás voltam neki, és az asszony gyors körülnézés után odasúgta. "Mi a szerencsések vagyunk, és nekünk össze kell tartanunk!" Azzal együtt elárulta, hol találok egy példányt a Hogyan nevelj élénk gyermeket? és megadta a lakcímét, és a telefonszámát, biztosítva arról, hogy felhívhatom ha bármire szükségem van.”

Ha tetszett bejegyzésem látogass el honlapomra: www.elenkgyerekek.com 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése