2014. április 28., hétfő

Barni alakulóban

Emlékeztek még jó régen, több mint két hete blogoltam utoljára.

Akkor a csendesítő/nyugtató tevékenységeket kezdtem felsorolni.

Tudnunk kell azt is mit kell tenni az impulzivitással, ha egyszer elcsíptük, és elsősorban hogyan tegyünk megelőző intézkedéseket.
Ennek eszközei:
  1. Az alvások
  2. A víz
  3. A képzelet
  4. Érzékelős tevékenységek
  5. Torna és ismétlődő mozgások
  6. Olvasás
  7. Humor
  8. A "gondolkodási idő" 
És ha már szó esett a Húsvét miatt az Ünnepről, és az ajándékokról, ha említsem meg a mi ünnepünket.
Vasárnap adtuk át az ajándékokat. Néhány héttel Húsvét előtt könyvrendelésbe fogtam, megbeszéltük, hogy melyik Geronimo Stiltont kéri, és nagyit is megkértük, hogy ő, mint kincsvadász próbálja megszerezni egy másik rég óta vágyott részét egy sorozatnak, aminek 2 része a nővérénél volt, fiús történet, tehát olvasatlanul.
Én főzőcskéztem, apuka kint a kertben elrejtette az ajándékokat. Indult a tojásvadászat. Fél óra múlva mindenki megtalált mindent. De Barni nagyon csalódott volt, nem azt a könyvet találta a kertben, amit szeretett volna. "Azonnal menjünk a boltba, most meg kell vennünk a könyvet. Húsvét első napján semmi nincs nyitva, sőt másnap sem. Próbáltam elodázni a dolgot, hogy hátha délután megkapja nagymamától. Azért aggódtam, így indulás előtt, megkérdeztem, hogy biztos el tud-e menni a nagymamához, nem nagyon zaklatott-e. Igent mondott, azonban addigra tesó felfedezte, hogy a kölcsön adott könyv megsérült. Így a sorozatot -bár bele sem nézett  nem akarta kölcsönadni. Fokozódott tehát a nemzetközi helyet, pláne, hogy anyukámtól persze nem kapta meg a könyvet. Volt csetepaté a két gyerek között, de egész jól kibírta. Túléltük, büszke vagyok rá. A könyvet majd megkapja legközelebb, most nem tudja letenni a sorozatot, amit nem mer bevinni a suliba, rájött arra, hogy ha lefekszik és úgy olvas, könnyebben elalszik. Az iskolában pedig elkezdett alkotni, rajzol, mint az oviban.

Tehát holnap leírom az alvást, mint az impulzivitás leghatékonyabb ellenszerét!

Ha szeretnéd megérteni gyermekedet, gyere el 2 órás webináriumomra (ára csupán 5.000 Ft), ahol megtanulhatod a dührohamok kezelésének alapjait.

https://www.elenkgyerekek.com/kepzesek/webinarium/


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése