2014. augusztus 6., szerda

Kurcinka, mint őrmester anya:




Kurcinka saját története:

 (ezért is kedvelem én ezt a könyvet ennyire)
Egyik nap üvöltöttem a gyerekeimmel. Megmondtam nekik, hogy nagyon fárasztóak, hogy nem hallgatnak rám, és nem csinálják azt, amire kérem őket. „De anya,” fiam tiltakozott, „nem figyelsz ránk. Házsártos vagy. Nem adsz nekünk lehetőséget. Segítséget kérünk, és elsétálsz. Még a játékainkat is felszedet mielőtt egyáltalán játszhatnánk velük.” Nem voltam elégedett. Nem úgy kezdtem ezt a kioktatást mint egy lehetőséget, hogy megbeszéljük az én viselkedésemet. De a kiképzőtisztek akik parancsokat osztogatnak nem sok népszerű voksot kapnak. A piros zónába küldtek bennünket készen állva küzdj vagy fuss állapotra (Walter B. Cannon írta le először 1915-ben de Selye János kezdte vizsgálni a stressz hatására kialakuló testi reakciót). Ha a küzdj vagy fuss állapotában vagyunk, minden hangot be kell fogadnunk, ezért hát nem vagyunk képesek még feldolgozni sem, mi hangzott el.

Kép forrása: http://www.parentchildhelp.com/Consults.cfm

Ha szeretnéd megérteni gyermekedet, gyere el 2 órás webináriumomra (ára csupán 5.000 Ft), ahol megtanulhatod az alapos megfigyelő alaptemrészet kezelésének alapjait.

https://www.elenkgyerekek.com/kepzesek/webinarium/


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése