2014. szeptember 8., hétfő

Hogyan lesz jó érzés az alapos megfigyelőképesség?

Még akkor is, ha te nem vagy lassan alkalmazkodó típus, találhatod mégis úgy, hogy az átmenetek tudatossága és az előre tervezésük egy kellemes tapasztalat.
Az időbefektetés az átmenetek tervezésében hatványozottan megtérül: egy élénk gyerek aki alkalmasnak és rugalmasabbnak érzi magát és egy szülő magabiztosabban érezheti magát mivel kevesebb a veszekedés és több a siker.

Ha szeretnéd megérteni gyermekedet, gyere el 2 órás webináriumomra (ára csupán 5.000 Ft), ahol megtanulhatod a lassan alkalmazkodó alaptermészet kezelésének alapjait.

https://www.elenkgyerekek.com/kepzesek/webinarium/


És itt van egy nagyon aranyos történet egy nem alapos megfigyelő anyukáról, de ezt neked csak a képzésen fogom elmesélni, ha eljössz hozzám tanulni az élénk gyerekekről! 

És hogy ne áruljak zsákbamacskát íme az első képzés utáni levél, amit tanítványomtól kaptam:

Kép forrása: http://users2.ml.mindenkilapja.hu/users/nevetgeljunk/uploads/zacsi_772x579.jpg

Kérted, hogy írjak véleményt a képzésről, az alábbiakat mondanám róla ha össze kell foglalnom:

Mielőtt elkezdtem a tanfolyamot, úgy éreztem, hogy a nagyobbik fiammal sosem fogok boldogulni, bármivel próbálkoztam sajnos mindig kudarcba fordult, teljesen tehetetlennek éreztem magam, úgy tekintettem rá, mint egy időzített bombára. A tanfolyam segített megismerni és elfogadni a fiam reakcióit, már nem félek tőlük mert értem őket és a tanult technikákat alkalmazva próbálom megoldani a kialakult helyzeteket. Vannak apró sikereim amiknek nagyon örülünk mindketten és a fiam is nagyon nyitottá vált felém mióta érzi a megértésemet. Ajánlom mindenkinek akinek hasonló gyermeke van, nekem sokat segített nem csak a nagyobbik fiam, hanem a kicsi nevelésében is aki nem élénk. Már nem kudarc, hanem újra öröm a gyereknevelés számomra, egy izgalmas kihívás, mert megértettem, hogy nekem egy különleges gyermekem van.

Köszönök mindent és minden jót neked a továbbiakra, remélem hamarosan beindul a Te "viselkedésjavítód" és minél több szülőhöz eljut ez a módszer, nekem hasznos volt.

Szép Napot!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése