2014. november 24., hétfő

Ma hohér akasztás volt a nyíltnapon -avagy felrobbant a gyerekem

A mai bejegyzés késik.

A mai bejegyzést eredetileg szülinapom "kihirdetésével" és az erre készült változások leírásával szerettem volna kitölteni.

De ma volt az iskolában a nyíltnap!

Tavaly a másik suli nyílt napján (szerintem azt le is írtam) én voltam az ok, az addig rendben volt, hogy izgult, jönnek a szülők milyen lesz.
Aztán a 29 fős osztályban lemaradt matekból, én meg visszatérve hozzá a testvére bemutató órájáról összefutottam a fejlesztő pedagógussal, aki mondta, hogy kezdődik Barninak az órája. Én szóltam a tanítónak, a tanító neki. Nem tudta befejezni a feladatot (igen bizony oda kellett volna erre figyelni, de saját feszültségem miatt nem tudtam -amit ugye  a gyerek is érzett). Zengett a suli még egy órába telt, hogy megnyugtassam.

Idén ismét nyílt nap hetek óta mondogatja. Ma nyugodt voltam, csakhogy egyik órán az egyik gyerek felbosszantotta. De benne a feszültség túl nagy volt, robbant egy akkorát, hogy zengett a suli, de most kicsi suli révén cirkuszi mutatvány lett, illetve igazgatónő, tanárok azt gondolták, hogy majd ők megnyugtatják, elterelik. Nála nem ez működik, nála az működik, ha kivezetem, de nem akartam erősködni (meg sajnos nem is az a tipus vagyok, rájuk hagytam). A vége az lett, hogy le kellett vinni őt az ódon lépcsőkön, kivittem az utcára, végig fogtam (épp a derekamért parázok, szurkoljatok nekem- igaz a lépcsőn nem vittem le, de már ez előtt is lefogtam). A BKVzás ismét cirkuszi bohócokká tett bennünket, igaz kérésemnek elegett tett, és amennyire tudta visszafogta magát. Aztán itthon még szídta a kissrácot jó egy órán keresztül, majd belebujt a számítógépbe. Most hagyom. Persze amikor nyugodtabb volt, beszélgettünk, elmondtam neki, hogy toleránsabbnak kell lennie, hogy a tanár feladata, hogy rászoljon a gyerekre, hogy csendben legyen, hogy viselje el jobban a hecceléseket, muszály megtanulnia, mert ilyen még lesz az életben.
Remélem nem kell megint sulit váltani, de ilyen gyerek mindenhol van, az EGYMI-ben meg csak ilyenek....

Pedig olyan boldog voltam, hogy végre kedden elkezdett tanulni, teljesen magától. És most visszatért a régi énjéhez, igen valószínűleg ez egy fejlődési szakasz, de elég kellemetlen.

És akkor azért csak megemlítem, hogy szombaton lettem egy éves.
Hogy kitaláltam miniképzéseket tartok, úgy hogy mint egy svédasztalon te válogatod össze mi az ami a te gyermekedről fontos. Az alap persze mindenkinek jár, és utána az egyes alaptermészeti jellemzők szerint és forrópontok szerint te válogathatsz -amiben persze segítségedre leszek.
A másik, hogy egy e-bookon dolgozom, ami Barnin keresztül mutatja be a módszert, ha megvásárolod, hozzájárulsz ahhoz, hogy ki tudjam adni Kurcinka könyvét magyarul.


Ha szeretnéd megérteni gyermekedet, gyere el 2 órás webináriumomra (ára csupán 5.000 Ft), ahol megtanulhatod a dührohamok kezelésének alapjait.

https://www.elenkgyerekek.com/kepzesek/webinarium/


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése